Part 7 - Practice Test 02
Quiz-summary
0 of 10 questions completed
Questions:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
Information
Practice Test TOEIC – Part 7
Bạn đang làm bài Practice Test TOEIC Part 7 tại website: https://www.antoeic.vn dành cho lớp TOEIC A.
Đặc điểm của Practice Test Part 7
1/ Không giới hạn thời gian làm bài
2/ Đáp án hiện ngay sau khi hoàn thành bài
3/ Có kèm giải thích tại sao chọn đáp án và dịch nghĩa toàn bộ câu hỏi
Để đạt kết quả tốt nhất sau mỗi bài test, hãy thực hiện các bước sau đây:
1/ Làlà m bài
2/ Hoàn thành bài
3/ Tự dịch bài trước khi xem bài dịch mẫu
4/ Ghi lại những từ vựng cần thiết
5/ Nếu đọc không hiểu gì hết thì do từ vựng quá ít, cần đọc bài dịch và ghi chú từ vựng cần thiết + học thêm trên memrise
“Có công cày test, có ngày score cao” – Hãy kiên trì luyện tập, thành công sẽ đến với bạn!
You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.
Quiz is loading...
You must sign in or sign up to start the quiz.
You have to finish following quiz, to start this quiz:
Results
0 of 10 questions answered correctly
Your time:
Time has elapsed
You have reached 0 of 0 points, (0)
Average score |
|
Your score |
|
Categories
- Not categorized 0%
-
Chúc mừng, bạn đã hoàn thành xuất sắc bài test!
-
Pos. | Name | Entered on | Points | Result |
---|---|---|---|---|
Table is loading | ||||
No data available | ||||
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- Answered
- Review
-
Question 1 of 10
1. Question
Questions 153-154 refer to the following invitation.
You are invited to visit
The 12th European Art Exhibition
St. Augustine Exhibition Hall, Birmingham, England
December 23-29
“Paintings Representative of the European Impressionist Style”
Over the seven days of the exhibition, visitors will have a chance to appreciate a diverse range of
Impressionist paintings collected by Dr. Whittington, including a series by Edouard Manet. Half
of the exhibits are dedicated to this year’s focus, the self-portraits of Impressionist artists who
initiated the artistic movement.
153. For how long will the event be held?
Correct
You are invited to visit
The 12th European Art Exhibition
St. Augustine Exhibition Hall, Birmingham, England
December 23-29
“Paintings Representative of the European Impressionist Style”
Over the seven days of the exhibition, visitors will have a chance to appreciate a diverse range of
Impressionist paintings collected by Dr. Whittington, including a series by Edouard Manet. Half
of the exhibits are dedicated to this year’s focus, the self-portraits of Impressionist artists who
initiated the artistic movement.
Bạn được mời đến thăm
Triển lãm Nghệ thuật Châu Âu lần thứ 12
St. Augustine Exhibition Hall, Birmingham, Anh
ngày 23- 29 tháng 12
“Tranh đại diện của trường phái ấn tượng Phong cách châu Âu”
Trong 153 7 ngày triển lãm, du khách sẽ có cơ hội thưởng thức một phạm vi đa dạng các bức tranh Trường phái Ấn tượng được sưu tầm bởi Dr. Whittington, bao gồm một chuỗi tranh của Edouard
Manet. Một nửa trong số các tranh triển lãm được dành cho 158 chủ đề chính năm nay, các chân dung tự họa của các nghệ sĩ Trường phái Ấn tượng – những người đã khởi đầu cho lưu nghệ thuật này.
Câu hỏi
Căn cứ trong
đoạn văn để
tìm ra đáp án
Dịch nghĩa và giả
thích
Từ mới
153. For how long
will the event be
held?
(A) 4 days
(B) 5 days
(C) 7 days
(D) 9 days
Over the seven days of the
exhibition..
153. Sự kiện sẽ diễn ra
trong bao lâu?
A. 4 ngày
B. 5 ngày
C. 7 ngày
D. 9 ngày
154. What does this
year’s exhibit
highlight?
(A) Still-lifes
(B) Landscapes
(C) Self-portraits
(D) Post
Impressionist
paintings
Half of the exhibits are
dedicated to this year’s
focus, the self-portraits
of Impressionist artists
who initiated the artistic
movement.
154. Điểm nhấn của buổi
triển lãm năm nay là gì?
A. Cuộc sống tĩnh
B. Phong cảnh.
C. Chân dung tự họa
D. Các bức vẽ trường phái
Post-Impressionist
self-portraits (N)
chân dung tự
họa.
Incorrect
You are invited to visit
The 12th European Art Exhibition
St. Augustine Exhibition Hall, Birmingham, England
December 23-29
“Paintings Representative of the European Impressionist Style”
Over the seven days of the exhibition, visitors will have a chance to appreciate a diverse range of
Impressionist paintings collected by Dr. Whittington, including a series by Edouard Manet. Half
of the exhibits are dedicated to this year’s focus, the self-portraits of Impressionist artists who
initiated the artistic movement.
Bạn được mời đến thăm
Triển lãm Nghệ thuật Châu Âu lần thứ 12
St. Augustine Exhibition Hall, Birmingham, Anh
ngày 23- 29 tháng 12
“Tranh đại diện của trường phái ấn tượng Phong cách châu Âu”
Trong 153 7 ngày triển lãm, du khách sẽ có cơ hội thưởng thức một phạm vi đa dạng các bức tranh Trường phái Ấn tượng được sưu tầm bởi Dr. Whittington, bao gồm một chuỗi tranh của Edouard
Manet. Một nửa trong số các tranh triển lãm được dành cho 158 chủ đề chính năm nay, các chân dung tự họa của các nghệ sĩ Trường phái Ấn tượng – những người đã khởi đầu cho lưu nghệ thuật này.
Câu hỏi
Căn cứ trong
đoạn văn để
tìm ra đáp án
Dịch nghĩa và giả
thích
Từ mới
153. For how long
will the event be
held?
(A) 4 days
(B) 5 days
(C) 7 days
(D) 9 days
Over the seven days of the
exhibition..
153. Sự kiện sẽ diễn ra
trong bao lâu?
A. 4 ngày
B. 5 ngày
C. 7 ngày
D. 9 ngày
154. What does this
year’s exhibit
highlight?
(A) Still-lifes
(B) Landscapes
(C) Self-portraits
(D) Post
Impressionist
paintings
Half of the exhibits are
dedicated to this year’s
focus, the self-portraits
of Impressionist artists
who initiated the artistic
movement.
154. Điểm nhấn của buổi
triển lãm năm nay là gì?
A. Cuộc sống tĩnh
B. Phong cảnh.
C. Chân dung tự họa
D. Các bức vẽ trường phái
Post-Impressionist
self-portraits (N)
chân dung tự
họa.
-
Question 2 of 10
2. Question
154. What does this year’s exhibit highlight?
Correct
Incorrect
-
Question 3 of 10
3. Question
Questions 155-156 refer to the following advertisement.
A Memorable Wedding
If you are fed up with dull and plain weddings, call right away for Wonder
Wedding! Wonder Wedding listens to your personal orders for wedding details
and realizes them with precision and elegance. Whether it is a luxurious beachside
wedding or an exciting skydiving wedding, anything you dream of will be ready at
your Command.
With three wedding planners, one religious counselor, and five staff members,
Wonder Wedding works to provide you with a memorable wedding that is planned
out from the bridal shower to the reception and the honeymoon. You can choose
from hundreds of venues, stylists, designers, and concepts we have prepared in
advance or make personal requests for a unique wedding. Pictures of previous
clients are available on our website for your reference at http://www.wonderwed.com.
Please contact one of our wedding planners who can help you create a memorable
wedding from over a hundred venues and styles.
155. What is the advertisement about?
Correct
Questions 155-156 refer to the following advertisement:
A Memorable Wedding
If you are fed up with dull and plain weddings, call right away for Wonder
Wedding!
Wonder Wedding listens to your personal orders for wedding details
and realizes them with precision and elegance. Whether it is a luxurious beachside
wedding or an exciting skydiving wedding, anything you dream of will be ready at
your command.
With three wedding planners, one religious counselor, and five staff members,
Wonder Wedding works to provide you with a memorable wedding that is planned
out from the bridal shower to the reception and the honeymoon. You can choose
from hundreds of venues, stylists, designers, and concepts we have prepared in
advance or make personal requests for a unique wedding. Pictures of previous
clients are available on our website for your reference at http://www.wonderwed.com.
Please contact one of our wedding planners who can help you create a memorable
wedding from over a hundred venues and styles.
Một đám cưới đáng nhớ
Nếu bạn đang chán với những đám cưới buồn tẻ và đơn giản, hãy gọi ngay cho Wonder Wedding!
155 Wonder Wedding lắng nghe đơn đặt hàng cá nhân của bạn về các chi tiết khi tổ chức đám cưới và hiện thực hóa chúng với sự chính xác và thanh lịch. Cho dù đó là một đám cưới bên bờ biển sang trọng hay một đám cưới nhảy dù hào hứng, bất cứ điều gì bạn mơ ước sẽ sẵn sàng theo lệnh của bạn.
Với ba nhà lập kế hoạch đám cưới, một cố vấn tôn giáo, và năm nhân viên, Wonder Wedding hoạt động để cung cấp cho bạn một đám cưới đáng nhớ được lên kế hoạch ra từ tiệc mừng cô dâu tương lai đến tiệc cưới và tuần trăng mật. Bạn có thể chọn từ hàng trăm địa điểm, nhà tạo mẫu, nhà thiết kế, và các ý tưởng chúng tôi đã chuẩn bị trước hoặc yêu cầu riêng để tạo ra một đám cưới độc đáo. 156 Hình ảnh của khách hàng trước đây có sẵn trên trang web của chúng tôi để bạn tham khảo tại ww.wonderwed.com.
Hãy liên hệ với một trong những người lập kế hoạch đám cưới của chúng tôi để giúp bạn tạo ra một đám cưới đáng nhớ từ hơn một trăm địa điểm và phong cách khác nhau.
Câu hỏi
Căn cứ trong
đoạn văn để
tìm ra đáp án
Dịch nghĩa và giả
thích
Từ mới
155. What is the
advertisement about?
(A) Personalized
cards
(B) Customized
weddings
(C) Catering service
(D) Community event
Wonder Wedding listens to
your personal orders for
wedding details and realizes
them with precision and
elegance
155. Quảng cáo
này nói về cái gì?
A. Các tấm thẻ đã
được cá nhân hóa.
B. Đám cưới tùy
chọn.
C. Dịch vụ cung
cấp thực phẩm.
D. Sự kiện cộng
đồng (D) Thông báo sở thú sẽ đóng cửa.
personalize
(V) cá nhân
hóa
Customize
(V) tùy chọn
156. According to the
advertisement, what can
be found on the website?
(A) Information about
wedded couples
(B) Venues currently
available
(C) Names of famous
beaches
(D) Estimated prices
of weddings
Pictures of previous clients are
available on our website for
your reference at
156. Theo quảng cáo, những gì có thể được tìm thấy trên trang web?
(A) Thông tin về những cặp đôi đã kết hôn
(B) Các địa điểm hiện đang sẵn có
(C) Tên các bãi biển nổi tiếng
(D) Giá dự kiến của đám cưới
Incorrect
Questions 155-156 refer to the following advertisement:
A Memorable Wedding
If you are fed up with dull and plain weddings, call right away for Wonder
Wedding!
Wonder Wedding listens to your personal orders for wedding details
and realizes them with precision and elegance. Whether it is a luxurious beachside
wedding or an exciting skydiving wedding, anything you dream of will be ready at
your command.
With three wedding planners, one religious counselor, and five staff members,
Wonder Wedding works to provide you with a memorable wedding that is planned
out from the bridal shower to the reception and the honeymoon. You can choose
from hundreds of venues, stylists, designers, and concepts we have prepared in
advance or make personal requests for a unique wedding. Pictures of previous
clients are available on our website for your reference at http://www.wonderwed.com.
Please contact one of our wedding planners who can help you create a memorable
wedding from over a hundred venues and styles.
Một đám cưới đáng nhớ
Nếu bạn đang chán với những đám cưới buồn tẻ và đơn giản, hãy gọi ngay cho Wonder Wedding!
155 Wonder Wedding lắng nghe đơn đặt hàng cá nhân của bạn về các chi tiết khi tổ chức đám cưới và hiện thực hóa chúng với sự chính xác và thanh lịch. Cho dù đó là một đám cưới bên bờ biển sang trọng hay một đám cưới nhảy dù hào hứng, bất cứ điều gì bạn mơ ước sẽ sẵn sàng theo lệnh của bạn.
Với ba nhà lập kế hoạch đám cưới, một cố vấn tôn giáo, và năm nhân viên, Wonder Wedding hoạt động để cung cấp cho bạn một đám cưới đáng nhớ được lên kế hoạch ra từ tiệc mừng cô dâu tương lai đến tiệc cưới và tuần trăng mật. Bạn có thể chọn từ hàng trăm địa điểm, nhà tạo mẫu, nhà thiết kế, và các ý tưởng chúng tôi đã chuẩn bị trước hoặc yêu cầu riêng để tạo ra một đám cưới độc đáo. 156 Hình ảnh của khách hàng trước đây có sẵn trên trang web của chúng tôi để bạn tham khảo tại ww.wonderwed.com.
Hãy liên hệ với một trong những người lập kế hoạch đám cưới của chúng tôi để giúp bạn tạo ra một đám cưới đáng nhớ từ hơn một trăm địa điểm và phong cách khác nhau.
Câu hỏi
Căn cứ trong
đoạn văn để
tìm ra đáp án
Dịch nghĩa và giả
thích
Từ mới
155. What is the
advertisement about?
(A) Personalized
cards
(B) Customized
weddings
(C) Catering service
(D) Community event
Wonder Wedding listens to
your personal orders for
wedding details and realizes
them with precision and
elegance
155. Quảng cáo
này nói về cái gì?
A. Các tấm thẻ đã
được cá nhân hóa.
B. Đám cưới tùy
chọn.
C. Dịch vụ cung
cấp thực phẩm.
D. Sự kiện cộng
đồng (D) Thông báo sở thú sẽ đóng cửa.
personalize
(V) cá nhân
hóa
Customize
(V) tùy chọn
156. According to the
advertisement, what can
be found on the website?
(A) Information about
wedded couples
(B) Venues currently
available
(C) Names of famous
beaches
(D) Estimated prices
of weddings
Pictures of previous clients are
available on our website for
your reference at
156. Theo quảng cáo, những gì có thể được tìm thấy trên trang web?
(A) Thông tin về những cặp đôi đã kết hôn
(B) Các địa điểm hiện đang sẵn có
(C) Tên các bãi biển nổi tiếng
(D) Giá dự kiến của đám cưới
-
Question 4 of 10
4. Question
156. According to the advertisement, what can be found on the website?
Correct
Incorrect
-
Question 5 of 10
5. Question
Questions 157-159 refer to the following memo.
From: Kate Sutherland, marketing director
To: Promotion team staff
Date: October 1 4th
Re: The launch of new air fresheners
I would like to express my sincere gratitude to everyone for their hard work during
the last week’s promotional program, which began on October 3 and ended
on October 10. The promotional program distributed complimentary cans of
air fresheners and 10% discount coupons for our products, valid until November
1 4th, to potential consumers in exchange for their participation in our survey. The
survey consisted of 15 feedback questions for each of our new scents: Luscious
Lilac, Fresh Freesia, and Sweet Sensation.
The following points summarize typical consumer opinions:
© Most of the customers evaluated Fresh Freesia as too weak. They felt that the
fragrance evaporated within an hour and recommended that we add more
durability to the scent.
© Many customers rated the product designs as attractive.
© The most popular scent was Sweet Sensation and the least was Luscious Lilac.
We will be holding a meeting to talk over the survey results, more specifically on
improving the Fresh Freesia. The specific time and place for the meeting will be
made known by my secretary soon.
157. Why was this memo written?
Correct
Question 157-159 refer to the following memo.
From: Kate Sutherland, marketing director
To: Promotion team staff
Date: October 1 4th
Re: The launch of new air fresheners
I would like to express my sincere gratitude to everyone for their hard work during
the last week’s promotional program, which began on October 3 and ended
on October 10. The promotional program distributed complimentary cans of
air fresheners and 10% discount coupons for our products, valid until November
1 4th, to potential consumers in exchange for their participation in our survey. The
survey consisted of 15 feedback questions for each of our new scents: Luscious
Lilac, Fresh Freesia, and Sweet Sensation.
The following points summarize typical consumer opinions:
© Most of the customers evaluated Fresh Freesia as too weak. They felt that the
fragrance evaporated within an hour and recommended that we add more
durability to the scent.
© Many customers rated the product designs as attractive.
© The most popular scent was Sweet Sensation and the least was Luscious Lilac.
We will be holding a meeting to talk over the survey results, more specifically on
improving the Fresh Freesia. The specific time and place for the meeting will be
made known by my secretary soon.
Từ: Kate Sutherland, giám đốc marketing
Đến: Nhân viên nhóm quảng cáo
Ngày: 14 Tháng Mười
Re: Việc ra mắt của nước hoa xịt phòng mới
Tôi muốn bày tỏ lòng biết ơn chân thành đến tất cả mọi người vì đã làm việc nỗ lực trong chương trình khuyến mại của tuần trước, bắt đầu vào ngày 3 tháng 10 và kết thúc vào ngày 10. Chương trình khuyến mại đã phân phối miễn phí các nước hoa xịt phòng và phiếu giảm giá 10% cho các sản phẩm của chúng ta, có hiệu lực cho đến ngày 14 tháng 11, đến người tiêu dùng tiềm năng để đổi lấy sự tham gia của họ trong cuộc khảo sát của chúng ta. 157 Bảng khảo sát gồm 15 câu hỏi phản hồi cho mỗi mùi hương mới của chúng ta: 158.2 Luscious Lilac, Fresh Freesia, và Sweet Sensation.
Những điểm sau đây tóm tắt ý kiến điển hình của người tiêu dùng:
© Hầu hết các khách hàng đánh giá Fresh Freesia là quá yếu. 159 Họ cảm thấy mùi thơm bốc hơi trong vòng một giờ và đề nghị mà chúng ta thêm tính lâu bền cho mùi hương.
© Nhiều khách hàng đánh giá thiết kế sản phẩm hấp dẫn.
© 158.1 Mùi hương được ưa thích nhất là Sweet Sensation và ít nhất là Luscious Lilac.
Chúng ta sẽ tổ chức một cuộc họp để thảo luận về kết quả khảo sát, cụ thể hơn là cải thiện Fresh Freesia. Thời gian và địa điểm cụ thể cho cuộc họp sẽ được thông báo bởi thư ký của tôi sớm.
Câu hỏi
Căn cứ trong
đoạn văn để
tìm ra đáp án
Dịch nghĩa và giả
thích
Từ mới
158. Which scent was voted the second most popular?
(A) Sweet Sensation
(B) Luscious Lilac
(C) Tangy Mango
(D) Fresh Freesia
157. Tại sao bản ghi nhớ này được viết ra?
A. Để giới thiệu một thiết kế sản phẩm mới.
B. Để phân tích kết quả một nghiên cứu khoa học.
C. Để mô tả kết quả một cuộc khảo sát.
D. Để nói về sự thay đổi trong kế hoạch
158. Which scent was voted the second most popular?
(A) Sweet Sensation
(B) Luscious Lilac
(C) Tangy Mango
(D) Fresh Freesia
158. Mùi hương nào được bầu chọn là đứng thứ hai về mức độ ưa thích?
(A) Sweet Sensation
(B) Luscious Lilac
(C) Tangy Mango
(D) Fresh Freesia
159. What did customers find problematic about the products?
(A) The product designs are too plain
(B) The scent did not last enough
(C) The price is too expensive
(D) The size of the product is too small.
159. Khách hàng nhận thấy vấn đề gì về sản phẩm?
A. Thiết kế của sản phẩm quá đơn giản.
B. Mùi hương không kéo dài đủ lâu.
C. Giá quá đắt.
D. Kích cỡ của sản phẩm quá nhỏ.
Incorrect
Question 157-159 refer to the following memo.
From: Kate Sutherland, marketing director
To: Promotion team staff
Date: October 1 4th
Re: The launch of new air fresheners
I would like to express my sincere gratitude to everyone for their hard work during
the last week’s promotional program, which began on October 3 and ended
on October 10. The promotional program distributed complimentary cans of
air fresheners and 10% discount coupons for our products, valid until November
1 4th, to potential consumers in exchange for their participation in our survey. The
survey consisted of 15 feedback questions for each of our new scents: Luscious
Lilac, Fresh Freesia, and Sweet Sensation.
The following points summarize typical consumer opinions:
© Most of the customers evaluated Fresh Freesia as too weak. They felt that the
fragrance evaporated within an hour and recommended that we add more
durability to the scent.
© Many customers rated the product designs as attractive.
© The most popular scent was Sweet Sensation and the least was Luscious Lilac.
We will be holding a meeting to talk over the survey results, more specifically on
improving the Fresh Freesia. The specific time and place for the meeting will be
made known by my secretary soon.
Từ: Kate Sutherland, giám đốc marketing
Đến: Nhân viên nhóm quảng cáo
Ngày: 14 Tháng Mười
Re: Việc ra mắt của nước hoa xịt phòng mới
Tôi muốn bày tỏ lòng biết ơn chân thành đến tất cả mọi người vì đã làm việc nỗ lực trong chương trình khuyến mại của tuần trước, bắt đầu vào ngày 3 tháng 10 và kết thúc vào ngày 10. Chương trình khuyến mại đã phân phối miễn phí các nước hoa xịt phòng và phiếu giảm giá 10% cho các sản phẩm của chúng ta, có hiệu lực cho đến ngày 14 tháng 11, đến người tiêu dùng tiềm năng để đổi lấy sự tham gia của họ trong cuộc khảo sát của chúng ta. 157 Bảng khảo sát gồm 15 câu hỏi phản hồi cho mỗi mùi hương mới của chúng ta: 158.2 Luscious Lilac, Fresh Freesia, và Sweet Sensation.
Những điểm sau đây tóm tắt ý kiến điển hình của người tiêu dùng:
© Hầu hết các khách hàng đánh giá Fresh Freesia là quá yếu. 159 Họ cảm thấy mùi thơm bốc hơi trong vòng một giờ và đề nghị mà chúng ta thêm tính lâu bền cho mùi hương.
© Nhiều khách hàng đánh giá thiết kế sản phẩm hấp dẫn.
© 158.1 Mùi hương được ưa thích nhất là Sweet Sensation và ít nhất là Luscious Lilac.
Chúng ta sẽ tổ chức một cuộc họp để thảo luận về kết quả khảo sát, cụ thể hơn là cải thiện Fresh Freesia. Thời gian và địa điểm cụ thể cho cuộc họp sẽ được thông báo bởi thư ký của tôi sớm.
Câu hỏi
Căn cứ trong
đoạn văn để
tìm ra đáp án
Dịch nghĩa và giả
thích
Từ mới
158. Which scent was voted the second most popular?
(A) Sweet Sensation
(B) Luscious Lilac
(C) Tangy Mango
(D) Fresh Freesia
157. Tại sao bản ghi nhớ này được viết ra?
A. Để giới thiệu một thiết kế sản phẩm mới.
B. Để phân tích kết quả một nghiên cứu khoa học.
C. Để mô tả kết quả một cuộc khảo sát.
D. Để nói về sự thay đổi trong kế hoạch
158. Which scent was voted the second most popular?
(A) Sweet Sensation
(B) Luscious Lilac
(C) Tangy Mango
(D) Fresh Freesia
158. Mùi hương nào được bầu chọn là đứng thứ hai về mức độ ưa thích?
(A) Sweet Sensation
(B) Luscious Lilac
(C) Tangy Mango
(D) Fresh Freesia
159. What did customers find problematic about the products?
(A) The product designs are too plain
(B) The scent did not last enough
(C) The price is too expensive
(D) The size of the product is too small.
159. Khách hàng nhận thấy vấn đề gì về sản phẩm?
A. Thiết kế của sản phẩm quá đơn giản.
B. Mùi hương không kéo dài đủ lâu.
C. Giá quá đắt.
D. Kích cỡ của sản phẩm quá nhỏ.
-
Question 6 of 10
6. Question
158. Which scent was voted the second most popular?
Correct
Incorrect
-
Question 7 of 10
7. Question
159. What did customers find problematic about the products?
Correct
Incorrect
-
Question 8 of 10
8. Question
Questions 160-162 refer to the following guideline.
Miterminator – A mite vacuum cleaner
The Miterminator instantly vacuums away parasitic mites, reducing
itchiness and skin rash during the humid and hot summer days. The
Miterminator consists of a rotating brush that helps the vacuuming
process and an antifungal filter cartridge which effectively catches both
mites and their eggs. Regular change of the filter cartridge is necessary
for hygienic use. Normally, filter cartridges should be replaced after six
months of use and for the convenience of our customers, five extra filter
cartridges are included. The filter cartridges will turn blue to indicate an
appropriate time for a change. The brush should also be washed after
every use with a special liquid cleaner that comes with the product.
The Miterminator is also equipped with a UV switch that, once turned
on, emits UV rays to completely exterminate not only mites and but
also microbes. A feature that has been added to the previous version of
the Miterminator, it makes certain that no mite is left on blankets and
couches to ensure a pleasant, itch-free summer.
160. What is the main subject of the information?
Correct
Question 160-162 refer to the following guideline.
Miterminator – A mite vacuum cleaner
The Miterminator instantly vacuums away parasitic mites, reducing
itchiness and skin rash during the humid and hot summer days. The
Miterminator consists of a rotating brush that helps the vacuuming
process and an antifungal filter cartridge which effectively catches both
mites and their eggs. Regular change of the filter cartridge is necessary
for hygienic use. Normally, filter cartridges should be replaced after six
months of use and for the convenience of our customers, five extra filter
cartridges are included. The filter cartridges will turn blue to indicate an
appropriate time for a change. The brush should also be washed after
every use with a special liquid cleaner that comes with the product.
The Miterminator is also equipped with a UV switch that, once turned
on, emits UV rays to completely exterminate not only mites and but
also microbes. A feature that has been added to the previous version of
the Miterminator, it makes certain that no mite is left on blankets and
couches to ensure a pleasant, itch-free summer.
The Miterminator – Máy hút ve
The Miterminator ngay lập tức hút hết các ve ký sinh, giảm ngứa và nổi mẩn trên da trong những ngày mùa hè ẩm ướt và nóng. The Miterminator bao gồm một bàn chải xoay giúp quá trình hút bụi và một đầu lọc chống nấm bắt cả ve và trứng của chúng hiệu quả. Thay đổi thường xuyên đầu lọc là cần thiết để sử dụng hợp vệ sinh. Thông thường, đầu lọc nên được thay thế sau sáu tháng sử dụng, và để thuận tiện cho khách hàng, thêm năm đầu lọc được bao gồm. Các đầu lọc sẽ chuyển xanh để chỉ ra thời điểm thích hợp để thay. Bàn chải cũng cần được rửa sạch sau mỗi lần sử dụng với một loại chất lỏng lau chùi đặc biệt đi kèm với sản phẩm.
The Miterminator cũng được trang bị với một công tắc UV mà một khi bật phát ra tia UV để hoàn toàn tiêu diệt không chỉ ve và mà còn vi khuẩn. Một tính năng đã được bổ sung vào phiên bản trước của The Miterminator, tính năng này chắc chắn rằng không có ve sót lại trên chăn và ghế bành để đảm bảo một mùa hè dễ chịu, không ngứa.
Câu hỏi
Căn cứ trong
đoạn văn để
tìm ra đáp án
Dịch nghĩa và giả
thích
Từ mới
160. What is the main subject of the information?
(A) How to distinguish between different kinds of mites
(B) How to report an outbreak of a contagious disease
(C) How to get a refund
(D) How to use a household article effectively.
160. Chủ đề chính của thông tin là gì?
A. Làm cách nào để phân biệt các loại ve khác nhau.
B. Làm thế nào để thông báo về sự bùng phát của một bệnh truyền nhiễm
C. Làm thế nào để được hoàn tiền.
D. Làm thế nào để sử dụng một vật dụng trong gia đình một cách hiệu quả.
161. What is included with the product?
(A) Blue cartridges
(B) Six additional filter cartridges
(C) A Miterminator
(D) A liquid cleaner
161. Cái gì được bao gồm trong sản phẩm?
A. Các hộp chưa màu lam.
B. Sáu hộp lọc bổ sung.
C. Một chiếc Miterminator.
D. Một dung dịch làm sạch.
162. What does the UV function do?
(A) It takes X-ray photographs.
(B) It sucks in the mites.
(C) It gives off UV rays.
(D) It detects UV rays.
162. Tác dụng của chức năng UV là gì?
A. Chụp ảnh X quang
B. Hút các loại ve.
C. Sản sinh ra tia UV.
D. Phát hiện tia UV.
Incorrect
Question 160-162 refer to the following guideline.
Miterminator – A mite vacuum cleaner
The Miterminator instantly vacuums away parasitic mites, reducing
itchiness and skin rash during the humid and hot summer days. The
Miterminator consists of a rotating brush that helps the vacuuming
process and an antifungal filter cartridge which effectively catches both
mites and their eggs. Regular change of the filter cartridge is necessary
for hygienic use. Normally, filter cartridges should be replaced after six
months of use and for the convenience of our customers, five extra filter
cartridges are included. The filter cartridges will turn blue to indicate an
appropriate time for a change. The brush should also be washed after
every use with a special liquid cleaner that comes with the product.
The Miterminator is also equipped with a UV switch that, once turned
on, emits UV rays to completely exterminate not only mites and but
also microbes. A feature that has been added to the previous version of
the Miterminator, it makes certain that no mite is left on blankets and
couches to ensure a pleasant, itch-free summer.
The Miterminator – Máy hút ve
The Miterminator ngay lập tức hút hết các ve ký sinh, giảm ngứa và nổi mẩn trên da trong những ngày mùa hè ẩm ướt và nóng. The Miterminator bao gồm một bàn chải xoay giúp quá trình hút bụi và một đầu lọc chống nấm bắt cả ve và trứng của chúng hiệu quả. Thay đổi thường xuyên đầu lọc là cần thiết để sử dụng hợp vệ sinh. Thông thường, đầu lọc nên được thay thế sau sáu tháng sử dụng, và để thuận tiện cho khách hàng, thêm năm đầu lọc được bao gồm. Các đầu lọc sẽ chuyển xanh để chỉ ra thời điểm thích hợp để thay. Bàn chải cũng cần được rửa sạch sau mỗi lần sử dụng với một loại chất lỏng lau chùi đặc biệt đi kèm với sản phẩm.
The Miterminator cũng được trang bị với một công tắc UV mà một khi bật phát ra tia UV để hoàn toàn tiêu diệt không chỉ ve và mà còn vi khuẩn. Một tính năng đã được bổ sung vào phiên bản trước của The Miterminator, tính năng này chắc chắn rằng không có ve sót lại trên chăn và ghế bành để đảm bảo một mùa hè dễ chịu, không ngứa.
Câu hỏi
Căn cứ trong
đoạn văn để
tìm ra đáp án
Dịch nghĩa và giả
thích
Từ mới
160. What is the main subject of the information?
(A) How to distinguish between different kinds of mites
(B) How to report an outbreak of a contagious disease
(C) How to get a refund
(D) How to use a household article effectively.
160. Chủ đề chính của thông tin là gì?
A. Làm cách nào để phân biệt các loại ve khác nhau.
B. Làm thế nào để thông báo về sự bùng phát của một bệnh truyền nhiễm
C. Làm thế nào để được hoàn tiền.
D. Làm thế nào để sử dụng một vật dụng trong gia đình một cách hiệu quả.
161. What is included with the product?
(A) Blue cartridges
(B) Six additional filter cartridges
(C) A Miterminator
(D) A liquid cleaner
161. Cái gì được bao gồm trong sản phẩm?
A. Các hộp chưa màu lam.
B. Sáu hộp lọc bổ sung.
C. Một chiếc Miterminator.
D. Một dung dịch làm sạch.
162. What does the UV function do?
(A) It takes X-ray photographs.
(B) It sucks in the mites.
(C) It gives off UV rays.
(D) It detects UV rays.
162. Tác dụng của chức năng UV là gì?
A. Chụp ảnh X quang
B. Hút các loại ve.
C. Sản sinh ra tia UV.
D. Phát hiện tia UV.
-
Question 9 of 10
9. Question
161. What is included with the product?
Correct
Incorrect
-
Question 10 of 10
10. Question
162. What does the UV function do?
Correct
Incorrect
0 responses on "Part 7 - Practice Test 2"