Part 4 - Practice test 15
Quiz-summary
0 of 6 questions completed
Questions:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
Information
Practice Test TOEIC – Part 4
Bạn đang làm bài Practice Test TOEIC Part 4 tại website: https://www.antoeic.vn dành cho lớp TOEIC A. Để đạt kết quả tốt nhất sau mỗi bài test, hãy thực hiện các bước sau đây:
1/ Ôn lại lý thuyết làm bài dành cho Part 4.
2/ Làm và check đáp án cho từng câu, tập dịch nghĩa các đáp án và ghi chép vào sổ tay những từ vựng mới
3/ Nghe thêm 2,3 lần và nhìn script trước khi chuyển sang câu mới
4/ Làm lại bài test để kiểm tra lại khả năng nghe
“Có công cày test, có ngày score cao” – “Học vấn là chùm rễ đắng cay nhưng hoa quả lại ngọt ngào”
– Hãy kiên trì luyện tập, thành công sẽ đến với bạn!
You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.
Quiz is loading...
You must sign in or sign up to start the quiz.
You have to finish following quiz, to start this quiz:
Results
0 of 6 questions answered correctly
Your time:
Time has elapsed
You have reached 0 of 0 points, (0)
Average score |
|
Your score |
|
Categories
- Not categorized 0%
-
Chúc mừng, bạn đã hoàn thành xuất sắc bài test!
-
Pos. | Name | Entered on | Points | Result |
---|---|---|---|---|
Table is loading | ||||
No data available | ||||
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Answered
- Review
-
Question 1 of 6
1. Question
95. Why is the caller leaving the message?Correct
95-97 refer to the following message.
Hello, this is a message for Nancy Brown. Ms.
Brown, this is Shelly Williams of Balcombe South Financing. I am calling to let you know that I have been working to process your loan application and I realized that I have not yet received a couple of documents I had asked for earlier this week. It is very important that I get those documents by the end of today. My boss will be taking his vacation starting next week and if I don’t get those documents on his desk before the end of tomorrow, your application will not be looked at for at least two weeks. Therefore, would you please call me back at my office as soon as you get this message? I will be here until 5 today. Thank you.
95-97 đề cập đến tin nhắn sau.
Xin chào, đây là một tin nhắn cho Nancy Brown. Cô Brown, tôi là Shelly Williams của Balcombe Nam Financing. Tôi gọi để cho bạn biết rằng tôi đã làm việc để xử lý đơn xin vay tiền của bạn và tôi nhận ra rằng tôi vẫn chưa nhận được một vài tài liệu tôi đã yêu cầu cho đầu tuần này. Việc tôi có được những tài liệu này trước cuối ngày hôm nay là rất quan trọng. Ông chủ của tôi sẽ đi nghỉ bắt đầu từ tuần tới và nếu tôi không có được những tài liệu đó đặt trên bàn làm việc của ông ấy trước khi hết ngày mai, đơn xin vay của bạn sẽ không được xem xét ít nhất hai tuần nữa. Vì vậy, cô vui lòng gọi cho tôi ở văn phòng ngay khi cô nhận được tin nhắn này được chứ? Tôi sẽ ở đây cho đến 5 giờ hôm nay. Cảm ơn.Incorrect
95-97 refer to the following message.
Hello, this is a message for Nancy Brown. Ms.
Brown, this is Shelly Williams of Balcombe South Financing. I am calling to let you know that I have been working to process your loan application and I realized that I have not yet received a couple of documents I had asked for earlier this week. It is very important that I get those documents by the end of today. My boss will be taking his vacation starting next week and if I don’t get those documents on his desk before the end of tomorrow, your application will not be looked at for at least two weeks. Therefore, would you please call me back at my office as soon as you get this message? I will be here until 5 today. Thank you.
95-97 đề cập đến tin nhắn sau.
Xin chào, đây là một tin nhắn cho Nancy Brown. Cô Brown, tôi là Shelly Williams của Balcombe Nam Financing. Tôi gọi để cho bạn biết rằng tôi đã làm việc để xử lý đơn xin vay tiền của bạn và tôi nhận ra rằng tôi vẫn chưa nhận được một vài tài liệu tôi đã yêu cầu cho đầu tuần này. Việc tôi có được những tài liệu này trước cuối ngày hôm nay là rất quan trọng. Ông chủ của tôi sẽ đi nghỉ bắt đầu từ tuần tới và nếu tôi không có được những tài liệu đó đặt trên bàn làm việc của ông ấy trước khi hết ngày mai, đơn xin vay của bạn sẽ không được xem xét ít nhất hai tuần nữa. Vì vậy, cô vui lòng gọi cho tôi ở văn phòng ngay khi cô nhận được tin nhắn này được chứ? Tôi sẽ ở đây cho đến 5 giờ hôm nay. Cảm ơn. -
Question 2 of 6
2. Question
96. When will the caller’s boss leave for his vacation?
Correct
Incorrect
-
Question 3 of 6
3. Question
97. What does the caller request?
Correct
Incorrect
-
Question 4 of 6
4. Question
98. What is the speaker doing?Correct
98-100 refer to the following talk.
I’m glad to see that everyone is present today.
The reason why I have called you here today is to introduce our new international relations manager, Jason Hegay. Mr. Hegay had worked for Islington Incorporated for four years before moving onto Harrison Limited for six years. Mr.
Hegay brings with him ten years of experience in international business and fills the gap that we so desperately need in building relationships with other foreign corporations. During his tenure at his last two companies, Mr. Hegay had lived in Europe, North America and Asia and is fluent in five languages. This of course is going to be a great asset in our goal to reach into other parts of the world. Now, would everyone please make Mr. Hegay feel at home here and welcome him to our company?
98-100 đề cập đến bài nói chuyện sau.
Tôi rất vui khi thấy rằng tất cả mọi người có mặt ngày hôm nay. Lý do tôi gọi các bạn đến đây hôm nay là để giới thiệu giám đốc đối ngoại của chúng ta, Jason Hegay. Ông Hegay đã từng làm việc cho Hegay Islington Incorporated bốn năm trước khi chuyển sang công ty TNHH Harrison trong sáu năm. Ông Hegay mang theo mình mười năm kinh nghiệm trong kinh doanh quốc tế và lấp đầy khoảng trống mà chúng ta đang rất cần trong xây dựng mối quan hệ với các công ty nước ngoài khác. Trong nhiệm kỳ của ông ta tại hai công ty vừa qua, ông Hegay đã sống ở châu Âu, Bắc Mỹ và châu Á và lưu loát năm thứ tiếng. Điều này tất nhiên là một tài sản lớn trong mục tiêu tiếp cận những vùng khác của thế giới. Bây giờ, tất cả mọi người xin hãy làm cho ông Hegay cảm thấy thoải mái và chào đón ông ấy đến công ty chúng ta chứ?Incorrect
98-100 refer to the following talk.
I’m glad to see that everyone is present today.
The reason why I have called you here today is to introduce our new international relations manager, Jason Hegay. Mr. Hegay had worked for Islington Incorporated for four years before moving onto Harrison Limited for six years. Mr.
Hegay brings with him ten years of experience in international business and fills the gap that we so desperately need in building relationships with other foreign corporations. During his tenure at his last two companies, Mr. Hegay had lived in Europe, North America and Asia and is fluent in five languages. This of course is going to be a great asset in our goal to reach into other parts of the world. Now, would everyone please make Mr. Hegay feel at home here and welcome him to our company?
98-100 đề cập đến bài nói chuyện sau.
Tôi rất vui khi thấy rằng tất cả mọi người có mặt ngày hôm nay. Lý do tôi gọi các bạn đến đây hôm nay là để giới thiệu giám đốc đối ngoại của chúng ta, Jason Hegay. Ông Hegay đã từng làm việc cho Hegay Islington Incorporated bốn năm trước khi chuyển sang công ty TNHH Harrison trong sáu năm. Ông Hegay mang theo mình mười năm kinh nghiệm trong kinh doanh quốc tế và lấp đầy khoảng trống mà chúng ta đang rất cần trong xây dựng mối quan hệ với các công ty nước ngoài khác. Trong nhiệm kỳ của ông ta tại hai công ty vừa qua, ông Hegay đã sống ở châu Âu, Bắc Mỹ và châu Á và lưu loát năm thứ tiếng. Điều này tất nhiên là một tài sản lớn trong mục tiêu tiếp cận những vùng khác của thế giới. Bây giờ, tất cả mọi người xin hãy làm cho ông Hegay cảm thấy thoải mái và chào đón ông ấy đến công ty chúng ta chứ? -
Question 5 of 6
5. Question
99. How many years of experience does Mr. Hegay have in his field of work?
Correct
Incorrect
-
Question 6 of 6
6. Question
100. According to the speaker, what about Mr. Hegay will bring value to the company?
Correct
Incorrect
0 responses on "Part 4 - Practice test 15"