Quiz-summary
0 of 30 questions completed
Questions:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
Information
“Cuộc chiến đấu hôm nay sẽ trui rèn sức mạnh mà bạn cần cho ngày tới”
Bạn đang làm bài Part 3 – Mini Test tại website: https://www.antoeic.vn dành cho lớp TOEIC.
Để đạt kết quả tốt nhất sau mỗi bài test, hãy thực hiện các bước sau đây:
1/ Xem lại lý thuyết về Part 3, đặc biệt chú ý về đọc nhanh câu hỏi và dự đoán đáp án
2/ Bạn “CHỈ” nghe 1 lần trong lúc làm bài. Sau khi nộp bài “Finish Quiz”, bạn có thể nghe đi nghe lại nhiều lần cho “thấm”.
3/ Sau khi làm bài, cần xem lại script bằng cách bấm nút “View Questions” ngay dưới bảng kết quả.
You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.
Quiz is loading...
You must sign in or sign up to start the quiz.
You have to finish following quiz, to start this quiz:
Results
0 of 30 questions answered correctly
Your time:
Time has elapsed
You have reached 0 of 0 points, (0)
Average score |
|
Your score |
|
Categories
- Not categorized 0%
-
Chúc mừng, bạn đã hoàn thành xuất sắc bài test!
-
Pos. | Name | Entered on | Points | Result |
---|---|---|---|---|
Table is loading | ||||
No data available | ||||
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- Answered
- Review
-
Question 1 of 30
1. Question
1. What do the speakers want to do?
Correct
[1-3]
(W-Am) What should we do to thank our sponsors this year?
(M-Am) Well, let’s do more than send thank-you cards like we did last year. I was thinking about having calendars made with our name on them – something that would remind them of us every day.
(W-Am) Hey, that’s a good idea. I think that copy store around the corner makes those. I’ll give them a call.
(M-Am) Make sure they know we’ll need them soon; we’d want the sponsors to get those calendars before the end of the year.[1-3]
(W-Am) Chúng ta nên làm gì để cảm ơn các nhà tài trợ của chúng ta năm nay?
(M-Am) Vâng, chúng ta hãy làm nhiều hơn là gửi thiệp cảm ơn như năm trước. Tôi đã nghĩ đến việc nhờ người làm lịch với tên của chúng ta trên đó – điều sẽ nhắc nhở họ về chúng ta hàng ngày.
(W-Am) Hey, đó là một ý tưởng tốt. Tôi nghĩ rằng cửa hàng photo ở góc đường có làm những thứ đó. Tôi sẽ gọi cho họ.
(M-Am) Hãy chắc chắn rằng họ biết chúng ta sẽ cần họ sớm; Chúng ta muốn các nhà tài trợ nhận được những lịch đó trước cuối năm.Incorrect
[1-3]
(W-Am) What should we do to thank our sponsors this year?
(M-Am) Well, let’s do more than send thank-you cards like we did last year. I was thinking about having calendars made with our name on them – something that would remind them of us every day.
(W-Am) Hey, that’s a good idea. I think that copy store around the corner makes those. I’ll give them a call.
(M-Am) Make sure they know we’ll need them soon; we’d want the sponsors to get those calendars before the end of the year.[1-3]
(W-Am) Chúng ta nên làm gì để cảm ơn các nhà tài trợ của chúng ta năm nay?
(M-Am) Vâng, chúng ta hãy làm nhiều hơn là gửi thiệp cảm ơn như năm trước. Tôi đã nghĩ đến việc nhờ người làm lịch với tên của chúng ta trên đó – điều sẽ nhắc nhở họ về chúng ta hàng ngày.
(W-Am) Hey, đó là một ý tưởng tốt. Tôi nghĩ rằng cửa hàng photo ở góc đường có làm những thứ đó. Tôi sẽ gọi cho họ.
(M-Am) Hãy chắc chắn rằng họ biết chúng ta sẽ cần họ sớm; Chúng ta muốn các nhà tài trợ nhận được những lịch đó trước cuối năm. -
Question 2 of 30
2. Question
2. What did the organization send out last year?
Correct
Incorrect
-
Question 3 of 30
3. Question
3. Who does the woman want to call?
Correct
Incorrect
-
Question 4 of 30
4. Question
4. What is the man’s problem?
Correct
[4-6]
(M-Am) Hey, Vicki. Have you had any problems using your computer this morning? I can’t log on to mine.
(W-Am) Our passwords expired last night. You have to go to the technical services office to have a new one set up.
(M-Am) OK… that’s down on the first floor by the machine room, right?
(W-Am) It’s on the first floor, but you need to turn left at the reception desk and go all the way down that hallway. It’s right next to the security office.[4-6]
(M-Am) Hey, Vicki. Bạn có gặp sự cố khi sử dụng máy tính sáng nay không? Tôi không thể đăng nhập vào máy của tôi.
(W-Am) Mật khẩu của chúng ta đã hết hạn vào đêm qua. Bạn phải đến phòng dịch vụ kỹ thuật để lập mật khẩu mới.
(M-Am) OK … đó là xuống tầng 1 gần phòng máy, đúng không?
(W-Am) Ở tầng 1, nhưng bạn cần phải quẹo trái tại quầy lễ tân và đi xuống hành lang. Nó ngay bên cạnh phòng bảo vệ.Incorrect
[4-6]
(M-Am) Hey, Vicki. Have you had any problems using your computer this morning? I can’t log on to mine.
(W-Am) Our passwords expired last night. You have to go to the technical services office to have a new one set up.
(M-Am) OK… that’s down on the first floor by the machine room, right?
(W-Am) It’s on the first floor, but you need to turn left at the reception desk and go all the way down that hallway. It’s right next to the security office.[4-6]
(M-Am) Hey, Vicki. Bạn có gặp sự cố khi sử dụng máy tính sáng nay không? Tôi không thể đăng nhập vào máy của tôi.
(W-Am) Mật khẩu của chúng ta đã hết hạn vào đêm qua. Bạn phải đến phòng dịch vụ kỹ thuật để lập mật khẩu mới.
(M-Am) OK … đó là xuống tầng 1 gần phòng máy, đúng không?
(W-Am) Ở tầng 1, nhưng bạn cần phải quẹo trái tại quầy lễ tân và đi xuống hành lang. Nó ngay bên cạnh phòng bảo vệ. -
Question 5 of 30
5. Question
5. What will the man probably do next?
Correct
Incorrect
-
Question 6 of 30
6. Question
6. Where is the technical services office located?
Correct
Incorrect
-
Question 7 of 30
7. Question
7. What is the man’s problem?
Correct
[7-9]
(W-Am) Robert, have you received your new access card? I got mine on Friday.
(M-Am) Friday? I still don’t have mine. I have to ask a security guard to open the door for me every day.
(W-Am) Maybe you should speak to someone in the security office about issuing you a card.
(M-Am) You’re right. I’ll go there after lunch.[7-9]
(W-Am) Robert, bạn đã nhận được thẻ truy cập mới chưa? Tôi đã nhận cái của tôi vào thứ Sáu.
(M-Am) Thứ Sáu? Tôi vẫn chưa có cái của tôi. Tôi phải yêu cầu bảo vệ mở cửa cho tôi mỗi ngày.
(W-Am) Có thể bạn nên nói chuyện với ai đó trong phòng bảo vệ về việc phát hành thẻ.
(M-Am) Bạn nói đúng. Tôi sẽ đến đó sau bữa trưa.Incorrect
[7-9]
(W-Am) Robert, have you received your new access card? I got mine on Friday.
(M-Am) Friday? I still don’t have mine. I have to ask a security guard to open the door for me every day.
(W-Am) Maybe you should speak to someone in the security office about issuing you a card.
(M-Am) You’re right. I’ll go there after lunch.[7-9]
(W-Am) Robert, bạn đã nhận được thẻ truy cập mới chưa? Tôi đã nhận cái của tôi vào thứ Sáu.
(M-Am) Thứ Sáu? Tôi vẫn chưa có cái của tôi. Tôi phải yêu cầu bảo vệ mở cửa cho tôi mỗi ngày.
(W-Am) Có thể bạn nên nói chuyện với ai đó trong phòng bảo vệ về việc phát hành thẻ.
(M-Am) Bạn nói đúng. Tôi sẽ đến đó sau bữa trưa. -
Question 8 of 30
8. Question
8. When did the woman receive her access card?
Correct
Incorrect
-
Question 9 of 30
9. Question
9. What does the woman suggest the man do?
Correct
Incorrect
-
Question 10 of 30
10. Question
10. Who is the woman?
Correct
[10-12]
(W-Br) Brian, I stopped by the construction site this morning. I’m kind of worried. It doesn’t look like your work crew has made much progress on my store.
(M-Am) We’re a little behind schedule because of all the rain we’ve had. But we still expect to be done on time.
(W-Br) Well, the grand opening is scheduled for June 13th. So I was planning to have suppliers deliver the first shipments of clothing before the end of May.
(M-Am) That should be no problem. Even if we get more rain, we’ll have your store ready by the beginning of May at the latest.[10-12]
(W-Br) Brian, tôi đã ghé qua công trường vào sáng nay. Tôi rất lo lắng. Không có vẻ gì như đội thi công của bạn có nhiều tiến bộ đối với cửa hàng của tôi.
(M-Am) Chúng tôi hơi chậm so với lịch trình bởi vì tất cả những cơn mưa chúng tôi gặp phải. Nhưng chúng tôi vẫn kì vọng sẽ hoàn thành đúng thời gian.
(W-Br) Vâng, việc khai trương được lên kế hoạch cho ngày 13 tháng 6. Vì vậy, tôi đã có kế hoạch để nhờ nhà cung cấp giao các kiện hàng quần áo đầu tiên trước cuối tháng Năm.
(M-Am) Đó không phải là vấn đề. Ngay cả khi chúng tôi bị mưa nhiều hơn, chúng tôi sẽ làm cho cửa hàng của bạn sẵn sàng trước đầu tháng 5.Incorrect
[10-12]
(W-Br) Brian, I stopped by the construction site this morning. I’m kind of worried. It doesn’t look like your work crew has made much progress on my store.
(M-Am) We’re a little behind schedule because of all the rain we’ve had. But we still expect to be done on time.
(W-Br) Well, the grand opening is scheduled for June 13th. So I was planning to have suppliers deliver the first shipments of clothing before the end of May.
(M-Am) That should be no problem. Even if we get more rain, we’ll have your store ready by the beginning of May at the latest.[10-12]
(W-Br) Brian, tôi đã ghé qua công trường vào sáng nay. Tôi rất lo lắng. Không có vẻ gì như đội thi công của bạn có nhiều tiến bộ đối với cửa hàng của tôi.
(M-Am) Chúng tôi hơi chậm so với lịch trình bởi vì tất cả những cơn mưa chúng tôi gặp phải. Nhưng chúng tôi vẫn kì vọng sẽ hoàn thành đúng thời gian.
(W-Br) Vâng, việc khai trương được lên kế hoạch cho ngày 13 tháng 6. Vì vậy, tôi đã có kế hoạch để nhờ nhà cung cấp giao các kiện hàng quần áo đầu tiên trước cuối tháng Năm.
(M-Am) Đó không phải là vấn đề. Ngay cả khi chúng tôi bị mưa nhiều hơn, chúng tôi sẽ làm cho cửa hàng của bạn sẵn sàng trước đầu tháng 5. -
Question 11 of 30
11. Question
11. Why has construction been delayed?
Correct
Incorrect
-
Question 12 of 30
12. Question
12. What does the woman expect to do in June?
Correct
Incorrect
-
Question 13 of 30
13. Question
13. What are the speakers discussing?
Correct
[13-15]
(W-Am) All the guests are seated. Is the food ready to be served?
(M-Am) No, it’s not. I just spoke to the caterers. Apparently there was some miscommunication. They thought dinner was supposed to start later, at seven-thirty.
(W-Am) Seven-thirty? That means the presentations won’t start until nine o’clock. I’ll have to tell the guests to expect a delay.[13-15]
(W-Am) Tất cả các vị khách đều đã có chỗ ngồi. Thức ăn sẵn sàng để phục vụ chưa?
(M-Am) Không, không có. Tôi vừa nói chuyện với những người cung cấp thực phẩm. Rõ ràng có một số hiểu nhầm. Họ nghĩ rằng bữa tối bắt đầu sau đó, vào lúc bảy giờ ba mươi.
(W-Am) Bảy giờ rưỡi? Điều đó có nghĩa là buổi thuyết trình sẽ bắt đầu lúc chín giờ. Tôi sẽ phải nói với khách hàng để lường trước việc chậm trễ.Incorrect
[13-15]
(W-Am) All the guests are seated. Is the food ready to be served?
(M-Am) No, it’s not. I just spoke to the caterers. Apparently there was some miscommunication. They thought dinner was supposed to start later, at seven-thirty.
(W-Am) Seven-thirty? That means the presentations won’t start until nine o’clock. I’ll have to tell the guests to expect a delay.[13-15]
(W-Am) Tất cả các vị khách đều đã có chỗ ngồi. Thức ăn sẵn sàng để phục vụ chưa?
(M-Am) Không, không có. Tôi vừa nói chuyện với những người cung cấp thực phẩm. Rõ ràng có một số hiểu nhầm. Họ nghĩ rằng bữa tối bắt đầu sau đó, vào lúc bảy giờ ba mươi.
(W-Am) Bảy giờ rưỡi? Điều đó có nghĩa là buổi thuyết trình sẽ bắt đầu lúc chín giờ. Tôi sẽ phải nói với khách hàng để lường trước việc chậm trễ. -
Question 14 of 30
14. Question
14. What will happen at 7:30?
Correct
Incorrect
-
Question 15 of 30
15. Question
15. What will the woman probably do next?
Correct
Incorrect
-
Question 16 of 30
16. Question
16. Where does the woman work?
Correct
[16-18]
(W-Am) Thank you for calling the Kim Investment Group. This is Clara Jones. How may I help you?
(M-Am) Hello, my name is Fred Kane, and I’m calling from the Clearsea Electronics Company. I’d like to transfer ten thousand dollars from our short-term savings account to our long-term account.
(W-Am) No problem, sir. What’s the account number that you’re transferring from?
(M-Am) The account number is 67843. Oh, before I forget – we don’t want this transaction to happen right away. We’d like to schedule it for March 31.[16-18]
(W-Am) Cảm ơn bạn đã gọi cho Kim Investment Group. Đây là Clara Jones. Tôi có thể giúp gì cho bạn?
(M-Am) Xin chào, tên tôi là Fred Kane, và tôi gọi điện thoại từ Công ty Điện tử Clearsea. Tôi muốn chuyển 10.000 đô la từ tài khoản tiết kiệm ngắn hạn của chúng tôi sang tài khoản dài hạn của chúng tôi.
(W-Am) Không có vấn đề, thưa ông. Số tài khoản mà ông đang chuyển từ tài khoản nào?
(M-Am) Số tài khoản là 67843. Ồ, trước khi tôi quên – chúng tôi không muốn giao dịch này xảy ra ngay. Chúng tôi muốn lên lịch cho ngày 31 tháng 3.Incorrect
[16-18]
(W-Am) Thank you for calling the Kim Investment Group. This is Clara Jones. How may I help you?
(M-Am) Hello, my name is Fred Kane, and I’m calling from the Clearsea Electronics Company. I’d like to transfer ten thousand dollars from our short-term savings account to our long-term account.
(W-Am) No problem, sir. What’s the account number that you’re transferring from?
(M-Am) The account number is 67843. Oh, before I forget – we don’t want this transaction to happen right away. We’d like to schedule it for March 31.[16-18]
(W-Am) Cảm ơn bạn đã gọi cho Kim Investment Group. Đây là Clara Jones. Tôi có thể giúp gì cho bạn?
(M-Am) Xin chào, tên tôi là Fred Kane, và tôi gọi điện thoại từ Công ty Điện tử Clearsea. Tôi muốn chuyển 10.000 đô la từ tài khoản tiết kiệm ngắn hạn của chúng tôi sang tài khoản dài hạn của chúng tôi.
(W-Am) Không có vấn đề, thưa ông. Số tài khoản mà ông đang chuyển từ tài khoản nào?
(M-Am) Số tài khoản là 67843. Ồ, trước khi tôi quên – chúng tôi không muốn giao dịch này xảy ra ngay. Chúng tôi muốn lên lịch cho ngày 31 tháng 3. -
Question 17 of 30
17. Question
17. Why is the man calling?
Correct
Incorrect
-
Question 18 of 30
18. Question
18. What does the woman ask for?
Correct
Incorrect
-
Question 19 of 30
19. Question
19. What does the man dislike about the restaurant?
Correct
[19-21]
(M-Au) I really like this restaurant, but it’s very hard to talk here – it’s always so crowded and noisy.
(W-Am) Yes, but the service makes up for it – one of the waiters told me that they’re all graduates of a professional training program.
(M-Au) And it is nice that the restaurant’s only a block away from the movie theater. Speaking of which, the movie starts in 20 minutes. We should go ahead and pay.[19-21]
(M-Au) Tôi thực sự thích nhà hàng này, nhưng rất khó để nói chuyện ở đây – nó luôn luôn đông đúc và ồn ào.
(W-Am) Vâng, nhưng dịch vụ bù đắp cho chuyện đó – một trong những người phục vụ đã nói với tôi rằng tất cả bọn họ đều là sinh viên tốt nghiệp của một chương trình đào tạo nghề nghiệp.
(M-Au) Và thật tuyệt khi nhà hàng chỉ cách khu nhà hát một dãy phố đi bộ. Nhắc mới nhớ, bộ phim bắt đầu trong 20 phút nữa. Chúng ta nên đi trước và trả tiền.Incorrect
[19-21]
(M-Au) I really like this restaurant, but it’s very hard to talk here – it’s always so crowded and noisy.
(W-Am) Yes, but the service makes up for it – one of the waiters told me that they’re all graduates of a professional training program.
(M-Au) And it is nice that the restaurant’s only a block away from the movie theater. Speaking of which, the movie starts in 20 minutes. We should go ahead and pay.[19-21]
(M-Au) Tôi thực sự thích nhà hàng này, nhưng rất khó để nói chuyện ở đây – nó luôn luôn đông đúc và ồn ào.
(W-Am) Vâng, nhưng dịch vụ bù đắp cho chuyện đó – một trong những người phục vụ đã nói với tôi rằng tất cả bọn họ đều là sinh viên tốt nghiệp của một chương trình đào tạo nghề nghiệp.
(M-Au) Và thật tuyệt khi nhà hàng chỉ cách khu nhà hát một dãy phố đi bộ. Nhắc mới nhớ, bộ phim bắt đầu trong 20 phút nữa. Chúng ta nên đi trước và trả tiền. -
Question 20 of 30
20. Question
20. What does the woman say about the wait staff?
Correct
Incorrect
-
Question 21 of 30
21. Question
21. What will the speakers probably do after they pay?
Correct
Incorrect
-
Question 22 of 30
22. Question
22. What does the man ask about the exhibit?
Correct
[22-24]
(M-Cn) Hi, I’m looking for an exhibit that I read about in a newspaper article – the Marie Morris paintings?
(W-Br) That collection is only here for three weeks, so it’s in the special exhibits area on the second floor, just past the gift shop. You’ll need a ticket for it.
(M-Cn) Oh, I bought one online last week. It says I should enter between two and three o’clock.
(W-Br) Yes, you can only enter the exhibit at the time shown on your ticket. It’s one forty-five right now, so you’ll just have to wait fifteen more minutes.[22-24]
(M-Cn) Xin chào, tôi đang tìm kiếm một cuộc triển lãm mà tôi đã đọc trong một bài báo – những bức tranh của Marie Morris?
(W-Br) Bộ sưu tập này chỉ có ở đây trong ba tuần, vì vậy nó nằm trong khu vực trưng bày đặc biệt ở tầng hai, vừa qua khỏi cửa hàng quà tặng. Bạn sẽ cần một vé cho nó.
(M-Cn) Oh, tôi đã mua một vé online tuần trước. Vé ghi là tôi nên vào từ hai đến ba giờ.
(W-Br) Đúng rồi, bạn chỉ có thể vào triển lãm tại giờ được ghi trên vé của bạn. Bây giờ là 1:45, vậy thì bạn phải đợi thêm 15 phút nữa.Incorrect
[22-24]
(M-Cn) Hi, I’m looking for an exhibit that I read about in a newspaper article – the Marie Morris paintings?
(W-Br) That collection is only here for three weeks, so it’s in the special exhibits area on the second floor, just past the gift shop. You’ll need a ticket for it.
(M-Cn) Oh, I bought one online last week. It says I should enter between two and three o’clock.
(W-Br) Yes, you can only enter the exhibit at the time shown on your ticket. It’s one forty-five right now, so you’ll just have to wait fifteen more minutes.[22-24]
(M-Cn) Xin chào, tôi đang tìm kiếm một cuộc triển lãm mà tôi đã đọc trong một bài báo – những bức tranh của Marie Morris?
(W-Br) Bộ sưu tập này chỉ có ở đây trong ba tuần, vì vậy nó nằm trong khu vực trưng bày đặc biệt ở tầng hai, vừa qua khỏi cửa hàng quà tặng. Bạn sẽ cần một vé cho nó.
(M-Cn) Oh, tôi đã mua một vé online tuần trước. Vé ghi là tôi nên vào từ hai đến ba giờ.
(W-Br) Đúng rồi, bạn chỉ có thể vào triển lãm tại giờ được ghi trên vé của bạn. Bây giờ là 1:45, vậy thì bạn phải đợi thêm 15 phút nữa. -
Question 23 of 30
23. Question
23. How did the man get his ticket?
Correct
Incorrect
-
Question 24 of 30
24. Question
24. What does the woman say about the tickets?
Correct
Incorrect
-
Question 25 of 30
25. Question
25. What does the man want to know about the event?
Correct
[25-27]
(M-Cn) Divya, I have a question about the client appreciation banquet. Do you know how many people we can invite this year?
(W-Br) I’m still waiting to get a confirmation from the South York Hotel that we can use their ballroom. If it’s available, we can host as many clients as we like.
(M-Cn) Oh, OK. Please let me know as soon as possible. I’d like to send out the invitations well in advance.[25-27]
(M-Cn) Divya, tôi có một câu hỏi về bữa tiệc tri ân khách hàng. Bạn có biết chúng ta có thể mời bao nhiêu người năm nay không?
(W-Br) Tôi vẫn đang chờ đợi để có được một xác nhận từ khách sạn South York rằng chúng ta có thể sử dụng phòng khiêu vũ của họ. Nếu có phòng, chúng ta có thể mời nhiều khách như chúng ta muốn.
(M-Cn) Oh, OK. Hãy cho chúng tôi biết càng sớm càng tốt. Tôi muốn gửi thư mời trước.Incorrect
[25-27]
(M-Cn) Divya, I have a question about the client appreciation banquet. Do you know how many people we can invite this year?
(W-Br) I’m still waiting to get a confirmation from the South York Hotel that we can use their ballroom. If it’s available, we can host as many clients as we like.
(M-Cn) Oh, OK. Please let me know as soon as possible. I’d like to send out the invitations well in advance.[25-27]
(M-Cn) Divya, tôi có một câu hỏi về bữa tiệc tri ân khách hàng. Bạn có biết chúng ta có thể mời bao nhiêu người năm nay không?
(W-Br) Tôi vẫn đang chờ đợi để có được một xác nhận từ khách sạn South York rằng chúng ta có thể sử dụng phòng khiêu vũ của họ. Nếu có phòng, chúng ta có thể mời nhiều khách như chúng ta muốn.
(M-Cn) Oh, OK. Hãy cho chúng tôi biết càng sớm càng tốt. Tôi muốn gửi thư mời trước. -
Question 26 of 30
26. Question
26. Why is the woman unable to answer the man’s question?
Correct
Incorrect
-
Question 27 of 30
27. Question
27. What is the man preparing to do?
Correct
Incorrect
-
Question 28 of 30
28. Question
28. What is the man calling to check on?
Correct
[28-30]
(M-Cn) Hi, Mingmei? It’s Sasha. I’m just calling to see if the installer has been to the warehouse to put in the new deep freezer.
(W-Am) I was just about to call you. It seems we have a bit of a problem. The electrical supply isn’t sufficient for such a large unit.
(M-Cn) We really need that deep freezer installed. We have a large shipment of frozen shrimp arriving in three days. Could you please get in touch with the utility company and see if someone can come out right away?[28-30]
(M-Cn) Xin chào, Mingmei? Tôi là Sasha. Tôi chỉ gọi để xem liệu người lắp đặt đã đến nhà kho để lắp tủ đông đá mới chưa.
(W-Am) Tôi vừa tính gọi bạn. Dường như chúng ta có một chút vấn đề. Nguồn cung cấp điện không đủ cho cái máy lớn như vậy.
(M-Cn) Chúng ta thực sự cần lắp đặt tủ đông sâu đó. Chúng ta có một lô hàng tôm đông lạnh lớn sắp đến trong ba ngày nữa. Bạn có thể vui lòng liên lạc với công ty công ích và xem liệu ai đó có thể đến ngay không?Incorrect
[28-30]
(M-Cn) Hi, Mingmei? It’s Sasha. I’m just calling to see if the installer has been to the warehouse to put in the new deep freezer.
(W-Am) I was just about to call you. It seems we have a bit of a problem. The electrical supply isn’t sufficient for such a large unit.
(M-Cn) We really need that deep freezer installed. We have a large shipment of frozen shrimp arriving in three days. Could you please get in touch with the utility company and see if someone can come out right away?[28-30]
(M-Cn) Xin chào, Mingmei? Tôi là Sasha. Tôi chỉ gọi để xem liệu người lắp đặt đã đến nhà kho để lắp tủ đông đá mới chưa.
(W-Am) Tôi vừa tính gọi bạn. Dường như chúng ta có một chút vấn đề. Nguồn cung cấp điện không đủ cho cái máy lớn như vậy.
(M-Cn) Chúng ta thực sự cần lắp đặt tủ đông sâu đó. Chúng ta có một lô hàng tôm đông lạnh lớn sắp đến trong ba ngày nữa. Bạn có thể vui lòng liên lạc với công ty công ích và xem liệu ai đó có thể đến ngay không? -
Question 29 of 30
29. Question
29. What is the problem?
Correct
Incorrect
-
Question 30 of 30
30. Question
30. What does the man ask the woman to do?
Correct
Incorrect
0 responses on "Part 3 - Mini Test 17"